środa, 9 kwietnia 2014

Zbliżają się wybory, więc...



"Poseł Two­je­go Ruchu po­le­ciał na mie­siąc do Lon­dy­nu, by za­kosz­to­wać losu ty­się­cy pol­skich emi­gran­tów. Szu­ka­jąc pracy i miesz­ka­nia spró­bu­je prze­żyć za 100 fun­tów ty­go­dnio­wo. Po­li­tyk chce na wła­snej skó­rze spraw­dzić, dla­cze­go tak wielu Po­la­ków od­wra­ca się od oj­czy­zny i wy­bie­ra Wiel­ką Bry­ta­nię." podaje onet... Szczerze? Nawet nie chce mi się tego czytać. Jeśli naprawdę chce sprawdzić, dlaczego Polacy wyjeżdżają, to niech wynajmie mieszkanie w Polsce, pośle dzieci do publicznej szkoły, żonie da pensji 1300 na rękę, a niech mu będzie, sam też niech tyle zarobi, jak szaleć to szaleć.Wtedy chętnie poczytam, jakie wyciągnął wnioski. To tyle. Więcej nie napiszę, bo się wkurzyłam...
Dobra, przeczytałam. Chce jechać, żeby sprawdzić, co tam tej Wielkiej Brytanii takie fajne i jakie tam są zastosowane rozwiązania itd. Ja mam nadzieję, że mu się tam spodoba i zostanie tam na stałe. Po cichu się też modle o to, żeby zaprosił do siebie kolegów z sejmu (wszystkich). Jak oni wszyscy wyjadą, to my sobie już damy tutaj radę i Polacy też zaczną wracać z emigracji ;)

14 komentarzy:

  1. jak mnie wkurzają takie pokazówki!
    przyłączam się do apelu o wysłanie ich wszystkich poradzimy sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. hahahha, ja już się zgłaszam jako wolontariuszka by ich spakować

    kiedyś zrobili eksperyment, życie za minimalną - tylko dwóch posłów podjęło rękawicę - więc mamy co mamy wciąż
    i zastawiam się kiedy nadejdzie ten czas, kiedy" powstań ludu..."

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o światopogląd, to jest mi najbliżej właśnie do Twojego Ruchu. Ale nie podobają mi się takie zagrania, jak tego posła. Tak naprawdę chodzi tylko o popularność dla niego i partii.
    Ale skoro PiS lansuje się na tragedii smoleńskiej, a PO straszy wojną, to Twój Ruch też musi coś wymyślić, niekoniecznie mądrego..
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy się lansują i to jest normalne, tylko niechże to robią z głową.

      Usuń
  4. Ja proponuję w kosmos wysłać, większa nadzieją, ze nie powrócą, bo pożrą się nawzajem! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj :)
    Tak naprawdę każdy, kto wchodzi do polityki wyciera sobie gębę dobrem maluczkich,a kiedy już tam sobie dupsko umości, to patrzy tylko na siebie. Takie pokazówki tylko wkurzają i budzą uśmiech politowania. 100 funtów w Londynie, to dziś mniej niż minimum, ale da się jakoś przeciągnąć. 1300 złotych, to już nędza z bidą w Polsce. Ilu nie ma nawet tego? To, co robią z ludźmi... Nikt nie mówi, że mają się dzielić swoimi horrendalnymi dietami poselskimi, ale może by tak w końcu uchwalili ustawy, które sprawią, że w Polsce kobiety zechcą rodzić bez obawy, że nie będą miały pieniędzy na chleb dla swoich dzieci. Że młodzi, zamiast uciekać za granicę, zarobią tutaj na godne życie dla siebie i swoich rodzin. No co? :)
    Pomarzyć nie można ? :)
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakieś 2 lata temu przyjechał do Polski szwagier mojego męża i stwierdził, że u nas ceny są takie, jak u nich w USA. Chciał wrócić do Polski, ale mu przeszło...
      Właśnie tego nie mogę zrozumieć. Ceny można podnieść do cen unijnych, a pensji to już się nie da? Niesamowite to wszystko
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Ha, ha :) Uśmiałam się. Ale pomysł masz genialny, niech jadą, zakładają tam jaką komunę i żyją sobie za te 100 funtów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby tylko zechcieli, to nawet im pieniądze na wyjazd pożyczę ;)

      Usuń