środa, 29 stycznia 2014

Człowiek szczęśliwy, czyli wariatowi wszystko wolno.

Obejrzałam w telewizji program na polsacie "To był dzień". O pracy , o płacy, o umowach śmieciowych itd rozmawiali dwaj panowie: Korwin Mikke i Ikonowicz. Najpierw powiem co mnie wk.... Pani minister powiedziała "Sorry taki mamy klimat" i była straszna afera, a pan Korwin Mikke powiedział:
- "Ludzie pracujący w obozie w Oświęcimiu, bardzo by się ucieszyli, gdyby mogli pracować na umowach śmieciowych, a nie na umowach przez obóz sztandarowych, zapewniających gwarantowane wyżywienie, gwarantowane godziny pracy itd."
A na to pani prowadząca program:
-"Ale kto miał zagwarantowane wyżywienie?"
-"No więźniowie mieli w obozie zagwarantowane pożywienie, codziennie 3 razy im dawano wyżywienie, mieli stałe godziny pracy i pewność zatrudnienia"- powiedział co wiedział.
-"I miliony tam umarły"-oburzyła się pani.
-"Boże..."- z głupim uśmiechem skwitował pan Mikke.
Patrzyłam na to z niesmakiem i przerażeniem. Pan Korwin Mikke jest moim zdaniem wariatem w czystej postaci. Nie ma w nim za grosz realizmu. Żyje w swoim świecie, który prawdopodobnie znajduje się w innym wymiarze. Tak patrzyłam, co on wygaduje i nie wierzyłam własnym uszom i oczom. Tak oderwanego od rzeczywistości człowieka, to chyba dawno nie widziałam. Mikke i Macierewicz mogą sobie podać rączki  i za te  rączki mogą popierniczać w podskokach do jakiegoś zakładu zamkniętego w ciemnym lesie. Mikke młodym ludziom śmie wpierać, że kredyt na mieszkanie to głupota, bo oni powinni 5 -10 lat popracować i odłożyć sobie na chałupę, przy tym twierdzi, że to realne i każdy jest w stanie to zrobić. Mówi im, że skoro pracują na umowy śmieciowe za 5,36 na godzinę, to widocznie tak chcą, a nie są zmuszeni. Ludzie! Za głupie sorry - afera, a za obozy? Cisza  w eterze. Specjalnie śledziłam wiadomości. Dlatego śmiem twierdzić, że wariatowi wszystko wolno. Trzeba chyba gadać od dzisiaj trzy po trzy, to wezmą człowieka za wariata i będzie mu wszystko wybaczone. 
Amen

8 komentarzy:

  1. "Mikke i Macierewicz mogą sobie podać rączki i za te rączki mogą popierniczać w podskokach do jakiegoś zakładu zamkniętego w ciemnym lesie" - buhahahahaha... wszystko w temacie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tego nie rozumiem - niektórych idiotów trzymają w psychiatryku, a niektórzy na legalu mogą bredzić w tv - ten świat oszalał...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie o to mi chodziło. I jeszcze o to, że ktoś powie prawdę i zostaje zlinczowany (prawie), a ktoś inny bzdury gada i obraża ludzi i cisza. Nikt się tym nie interesuje, nawet chyba "pudel". ;)

      Usuń
  3. JKM jest w jakimś stopniu fascynujący, naprawdę chciałabym wiedzieć, co się dzieje w jego głowie albo co pali ;) lubię go słuchać w kategoriach żartu, ale przechodzą mnie ciarki jak pomyślę, że może kiedyś ktoś taki lub podobny będzie nami rządził.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie w ogóle ostatnio fascynuje polityka. Moim marzeniem jest ich poznać i poobserwować, bo to nie możliwe, żeby tacy ludzie po ziemi chodzili.:)

      Usuń
  4. Jestem w lekkim szoku. Dobrze, że tego nie widziałam.

    PS Dzięki za poprawę czcionki, dzięki temu widzę komentarze. :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Specjalnie for ju :)
      Jesteś w lekkim, bo nie widziałaś, co za farmazony wygadywał.

      Usuń